Good news

Har precis fått mail om att jag har en plats i båda omgångarna i Allsvenskan! Beroende på vad man har för resultat tidigare får man vara reserv, vara med i en omgång eller båda, och jag får vara med i båda! Så himla glad, det måste betyda att Vallentuna är nöjda med mig :)
 
Men nu måste jag också prestera riktigt bra båda omgångarna, vill ha som mål att bli placerad i en och hoppas på att rida över 65% i båda men det kan hända att det målet är lite överambitiöst. Men över 60% i båda vill jag i alla fall ;)
 
Några bilder som legat lite undangömda ett tag. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad roligt att du ska få vara med :) Alltid roligt när man får känna sig behöv! Jätte fin blogg btw!

2013-04-02 @ 20:35:08
URL: http://matildawaringstam.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0