Bästa minnet 2012

Tack för tipset Linn!
 
För mig var det ändå ganska lätt att välja! 

Meetinget i Falun var nog det absolut bästa minnet, inte bara för att jag fick min första placering på Yngve lokalt, men även personbästa och så vann vi även priset för bästa häst under meetinget. Dessutom lärde jag mig hur mycket som helst om hur jag ska rida honom på tävling. Kände att jag verkligen kunde rida honom på ett helt annat sätt. Fick prata med alla domare och fick fina lovord och beröm, även tips!
 
Under meetinget åkte jag och mamma runt till gamla gårdar, åt middag inne i falun och träffade massor med människor! Väldigt rolig helg helt enkelt! Kommer åka dit i år igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin han är!

2013-04-28 @ 15:22:21
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0