Torsdagens ridpass

Glömde uppdatera er om ridpasset med Eclaire. Det allra första som vi var helt ensamma, utan Nathalie. 
Det gick faktiskt bra, tog lite längre tid med burkarna osv då allt är helt nytt! Men när man kommer in i det så går det ju fortare. Det var flera gånger jag råkade ta treans burkar, men kom på mig själv när jag höll i den. (När jag hade Space där, så stod hon i box 3.) En gammal vana.. 

Red i kanske 45 minuter, mycket skritt avbrott och när jag väl jobbade henne så var jag väldigt noga med att hon skulle lyssna på mig, och inte slippa undan. Galoppen var såå fin! I slutet red jag igenom LB:3, och blev förvånad att jag faktiskt kan det! Så nu är jag inte alls nervös inför imorgon då jag och Fleur ska debutera våran första LB:3. Är även stensäker på LB:2an. SKÖNT!!
Iallafall, Eclaire var väldigt fin och både hon och jag var nöjd efter ridpasset. Återigen, Galoppen var underbar!

Amanda&Yngve, och jag&Eclaire.




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0