Svar på frågorna del 3

Vad fick dig att börja blogga? Svar: Jag använde mig väldigt mycket av bilddagboken tidigare. Så den var som min blogg, men kände att det skulle vara roligt att testa, och nu är jag fast! Skulle inte kunna tänka mig att inte blogga, skulle vara tomt. Lägg till mig på bdb om ni vill: busfroe. Hehe....

Hur började du rida? Svar: Min mamma sa att hon anmält mig till en ridgrupp på Harby. Red en gång, och sedan fortsatte jag bara.

Har du haft någon annan häst innan? Svar: Jag har haft en häst, Space. Just nu äger jag ingen häst, utan jag tävlar och tränar en ponny på Högvretens ridcenter.

Min förra ponny.

Har du ridit på ridskola? Svar: Jag har ridit på Harby, Väsby ridklubb, Håbo ridklubb, Vallentuna ridskola, och nu rider jag på ett ridcenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0