Stallkvällen

Idag fick alltså Amoure vila eftersom att hoppningen var inställd och jag istället rider imorgon. Men jag, Sara, Erin, Johanna och Linda satt i klubbis i 1,5 h och fikade, skrattade och pratade. Så glad att jag har mitt ponnygäng (när jag flyttade till Grana fanns det bara ett par ponnysar där...) och det är härligt att umgås med dem.
Det är verkligen viktigt att ha bra stallkompisar tycker jag, och jag har många underbara stallkompisar på Grana som jag umgås med både i och utanför stallet, vilket jag tycker är riktigt roligt! Dessutom är de bra sällskap på uteritter ;)
 
Det jag gjorde med Amoure var mest att kolla till honom ordentligt och hänga in den blöta täcket i torkrummet ;)
Kladdkaka och glas (+ saft) var vad jag bjöd på. Förhoppningsvis uppskattat ;) Bilden snodde jag av Sara.

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Måste bara säga att er blogg blir bättre och bättre för varje dag som går! Nu känns det som om alla tre är igång och uppdaterar, inläggen har blivit ännu intressantare. Fortsätt så :D

2012-09-26 @ 21:28:31
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Sara

Klart du får ;) vill nog ha blått!

2012-09-27 @ 08:23:53
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se
Postat av: zuzanna

Hej !
Har hört att du gör bloggdesigner och så .
Har en lite fråga , hur är det du gör när du sätter inte "bakrundsfärgen" på själva bloggen ? Typ som på eran blogg är den grön .. skulle du vilja seja hur man gör bara ? :)
Kram Zuzanna :)

2012-09-27 @ 10:19:27
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0