shoppning 28/9

Martina var så söt och smsade mig så fort det var rea på stockholm ridsport så jag och mamma åkte direkt efter stallet dit och jag hittade faktiskt det schabraket jag väldigt länge letat efter och velat ha! HV Polos Lurex. Den finns ju i brun, ljusblå, mörkgrå men även i den här äggvita färgen som jag köpt! Den är liksom inte helvit så snygg att rida med i vardags, men man kan även tävla i den. Jag älskar den!
Sedan så köpte vi en plastrongnål från Kingslands dressyrkollektion. Den är verkligen ruskigt snygg!
Ser ni det lilla KL på brochen hehe? ;)
 
 
 
 
 
 
Tycker ni jag ska tävla i den här i helgen?? Den är ju ändå lite bryta mot normen i dressyr och jag vet inte om jag vågar det haha ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du ska tävla i det :)

2012-09-29 @ 09:24:08
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0