Sämst bloggning

Sämst bloggning idag! Hade med mig datorn till skolan för att kunna göra massor med inlägg men jag hade inte en enda rast idag eller lektion där jag kunde använda den. Vi fick åka snabbt till stallet  sedan för vi hade gäster hemma. Tanken var att han skulle vila men de senaste fyra dagarna har han varit så stressad och rädd för ALLT. Han är typ bara spänd som en pinne och livrädd, töntig häst!
 
Jag red ut barbacka och red på ridbanan. Han var spänd och jobbig, behövde massor med stöd för allt var läskigt. Men det släppte lite och jag jobbade mycket i galopp och övergångar, övergångar, övergångar för att trött ut honom lite. Men han blev bättre och fokuserade tillslut på mig. Galoppen var lite dålig men blev bättre. 
Dock så fort jag gav honom lite utrymme, länga tygeln och så så blev allt läskigt igen. Varför har han arab i sig? Haha!
Bild tagen från i måndags? :D Fler kommer och skriver mer om vad jag gjorde då igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0