Min och Fleurs resa

För 2-3 år sen när jag letade ponny så var Fleur till salu. Provred henne och jag gillade henne! Kom tillbaka och provred igen, och det kändes bra även då. Det var typ bestämt att vi skulle ta hem henne, men så såg jag Space på hästnet. Och då köpte vi ju Space. Nu äger jag inte Space längre, som ni alla vet. Utan jag tränar och tävlar underbara Lady Fleur. 
Började alltså rida henne efter jag sålt Space. Sån himla tur att hon inte blev såld då när hon var till salu. 

Jag kan inte med ord egentligen beskriva hur glad jag är över att Kjelle ger mig den här chansen, att jag får träna henne, och även tävla henne. Det betyder oerhört mycket för mig. För det känns nästan som att Fleur är min egna, fast jag rider henne 1-2 dagar i veckan. Jag kan lägga mål med henne, jag kan planera in olika saker, och jag är väldigt delaktig! Därför känns det här inte som någon ridskola på något sätt alls!

I dags läget har vi 4(?) lokala tävlingar framför oss! Tror i LB:2 och LB:3. Närmaste tävling är den 4 november i Vällinby.

Världens finaste Fleur, vad vore jag utan dig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0