Lite orolig

Är reserv till samma tävling som Natta! Sjukt kul vore det om vi får tävla mot varandra HAHA nej men liksom hur ofta händer det!?
Men jag står ju som sagt reserv och det är 3 dagar kvar liksom. Ush gillar inte alls då det blir så här för då kan jag inte planera!! 
Dessutom är det min första tävling utan min mamma med mig haha. Nej jag ska inte köra själv utan tävlingen hålls i grannstallet! Hur bra som helst så jag kan bara skritta över dit. Därför kan jag ju hoppa in som reserv hur som helst men vill ändå ha tid på mig att planera, knoppa osv. Dessutom börjar tävlingen 8 på morgonen. Vore inte så kul att få första start då liksom.
Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0