LA

Nu kommer en liten överaskning. 
 
Så här har min årsplan lite sätt ut. Att jag jag ska rida LB:2or i höst, i vår rida många LB:3or sedan nästa höst debutera LA. 
Anledningen till att jag inte velat debutera LA är att Yngve är i travprogrammet redo för LA men galoppprogrammet är jag inte säker på att vi klarar av. 
Det är halft igenom i galopp med förvänd och 10 metersvolter i galopp. Vi har precis börjat med fövänd och han har precis börjat klara av 15 m utan att bryta av. 
 
Men här kommer det som gjorde att mina planer blev lite förstörda. 
Vi har ju granacupen här på grana där man tävlar ena dagen i dressyr och andra i hoppning. 
Jag var helt inställd att rida LC och LB precis som jag gör nu men eftersom jag böev placerad i en LB får jag inte starta LC. 
Så nu funderar jag på att rida LA. Diskuterade det med Lisa och hon tycker jag ska rida igenom det helt från början till slut utan att ha tränat det för att se hur pass svårt det är och sedan efter det avgöra. Så så gör vi!
Blir väldigt spännande faktiskt att se hur vi lyckas haha. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0