Eclaire

Har precis kommit hem från stall 1, dvs Grana. Har som sagt provridit hästen jag pratade om igår. Och det kändes väldigt bra, Nathalie (ägaren) var väldigt trevlig och allt kändes bara så kul och åh jag är så glad att jag får chansen av henne att rida hennes fina häst! Ett stort plus att det är på Grana då jag saknar att vara där väldigt mycket, människorna är bäst där!! (Amanda och Tove nu kommer vi träffas oftare,wihoo)
Som ni kanske förstår så är jag medryttare på henne nu. Ska rida henne redan nu på torsdag, och även lördag. 
 
Eclaire heter hon, kallas för Klara. ca 162 i mankhöjd. Gått medelsvår dressyr, 1.10 hoppning och fälttävlan. 


Så nu har ni en till häst att följa på den här bloggen. Jag ser väldigt mycket framemot att visa upp henne här på bloggen, hoppas ni också ser framemot att följa oss! Detta kommer bli kalasbra. 





Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Min förra blogg blev hackad - här är min nya! svettfuxen.blogg.se (:

2012-09-02 @ 19:04:31
URL: http://svettfuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0