Dagen

Idag var det upp 8.00 för skola! Har så mycket plugg nu men jobbade effektivt i typ fem timmar (haha) och åkte hem klockan fyra! 
Jag och Jonatan ska göra en modeblogg som vårat projektarbete! Fast vi spenderade lite tid idag med att ta kort på oss själva hehe. 
 
Sen var det hem! Var på station vid 17.00 och då åkte jag med mamma till stallet där jag agerade lite ridlärare eftersom mamma ska få tävla på Grana (där vi står) om en månad eftersom jag har högskoleprovet då. 
Stod mest och skrek typ "Hur kan du rida serpentiner sådär!?" HAHA alltså jag är sån perfektionist då det gäller dressyren och vägar. 
Yngve var lite less idag så imorgon blir det att bara skritta ut i skogen!
Sedan var det bara hem och duscha innan jag satte mig med alla läxor igen. Har jobbat igenom några piano låtar och även jobbat matte i två timmar. Har faktiskt inte vilat fem minuter idag men det rullar på!
Har ju tillochmed lyckats lägga upp fyra inlägg idag. Allt går om man vill! 
Nu måste jag sova eftersom jag ska upp 6 imorgon, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va duktig du är, kämpa på!
och lycka till på högskoleprovet i förskott! ;D

Svar: åh tack det värmer! :D
Tove Nodemar

2012-09-26 @ 00:19:53
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0