Är glad!

Jag hade det ju fullt upp i augusti med tävlingar, helt galet nästan haha men sen efter det var det i alla fall planerat med typ 5 tävlingar resten av hösten men allt det sket sig! Ena tävlingen ska Lisa dömma, en ställde in, två hamnade jag som  reserv (75 haha) Så det allt sket sig verkligen. 
Jag var i alla fall anmäld till Tyresö som jag åker till nästa helg och rider två klasser men jag hade verkligen viljat åka på åtminståde en till. 
Och jag hade verkligen tur för Farsta ryttarvänner la till en tävling i morse med LC:2 och LB:1, alltså har jag tur eller? Så jag anmälde mig. Åh nu är jag glad!
Blir i alla fall 4 starter + två klubbtävlingar så jag borde klara mig ;)
Världens finaste lillahäst!

 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Ska också tävla på farsta, är det den 20:e?

Svar: min är den 21, så förmodligen ponny på lördagen och häst på söndagen (:
Tove Nodemar

2012-09-28 @ 16:12:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0