Amoures vecka

Måndag: Medryttare (uteritt)
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Vila (hoppträningen blev tyvärr inställd)
Torsdag: Uteritt
Fredag: Dressyr
Lördag: TÄVLING! Vi debuterar 80 cm under en stilterräng i Nynäshamn, håll tummarna för oss :>
Söndag: Skritt i skogen.
 
Såhär ser alltså Amoures vecka ut. Idag skulle vi egentligen hoppträna för Tusse men det var tyvärr för få anmälda (Tusse bor i Dalarna, så det är en bit att åka för någon enstaka grupp) så jag väljer att låta Amoure vila idag istället för imorgon, eftersom han egentligen behöver gå flera dagar innan tävling (överskottsenergi) men samtidigt behöver han få vila lite i veckan också ;)
 
Eftersom att jag ramlade av förra träningen så bakade jag förstås något (inte bara därför, det är kul att baka, haha) att bjuda min härliga grupp på, men vi ska istället ha fika i klubbis vid fem så det ska bli mysigt (:
 
Jag bloggar just nu i skolan och nu blir det föreläsning om internetjuridik och sociala medier för min del. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilket gymnasium och vilken inriktning går du? :)

2012-09-26 @ 14:43:54
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0