12 timmar på tävling

Åkte till stallet 06:30 imorse, kom hem vid 19.00. Har varit för trött för att sätta mig ner och skriva om hur klasserna gick. Men skriver mer utförligare inlägg imorgon om varje klass. Kan iallafall säga att jag är HELNÖJD över både min och Fleurs insats idag! Vi har kommit varann så nära. Och det är så kul att jag lärt känna Fleur så bra så jag vet exakt hur hon funkar. Vi blir bara bättre och bättre,tillsammans. Som ett team.

Här är massor av iphone bilder från dagen. Sara fotade JÄTTEfina bilder som kommer sen! Åh vill visa er nu!!

Jag och min hästskötare. Som även är min allra bästavän! Vi bjuder verkligen,haha..

Jag och min lillasyster som funktionärer.




Kommentarer
Postat av: Sara

Bästa Natta & Fleur ♥♥
hahaha snygg man är då!!

2012-09-11 @ 12:57:34
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0