Yngves veckoplanering

Den här veckan blir det inte mycket ridning för mig del. Både mamma och Linda ska tävla i helgen i Grana Cupen eftersom jag ska göra högskoleprovet då och inte kan delta. 
Mamma är väldigt orolig och måste träna massor med program och Linda vill hoppa. Så idag red mamma ut en sväng innan hon red igenom programmen en varsin gång. 
 
Måndag: Ute sedan programridning (mamma)
Tisdag: Programridning (mamma)
Onsdag: Hoppning (Linda)
Torsdag: Uteritt eller vila med promenad och lydnad. Nu har han ju gått konstant hårdträning sedan söndag plus tävling så det är lite synd om honom. (amanda)
Fredag: Vila + promenad med lydnad (amanda)
Lördag: Granacupen dressyrtävling LD:1 LC:2 (mamma)
Söndag: Hoppning 80, 90 (linda)
 
men på höstlovet ska jag rida, träna och mysa massor med min lilla häst!

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

LD:1? :o

Svar: ja (: Finns typ aldrig på lokala tävlingar men finns ibland på små klubbtävlingar och så! Bara skritt och trav :p
Tove Nodemar

2012-10-23 @ 14:55:06
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0