Vad har Yngve gjort?

Hej och förlåt för att jag bloggat så himla lite och tråkigt på senaste! URK. Mår inte bra av det alls!
 
Men igår så red Linda ut på honom på morgonen då han även fick en ny sko på slagen. De hade ridit på slingan med några andra i stallet och han hade varit helvild. Sparkat bakut osv i bara skritten och traven var inte ens att tala om haha. Dessutom red Linda barbacka, she's crazy. 
Hon gick iväg själv sedan i alla fall och galopperade av honom. 
 
Idag så rider faktiskt mamma lektion för Lisa min tränare! Spännande och hoppas det gick bra, det gjorde det säkert! Finns så mycket som Lisa kan hjälpa till med (:
 
Jag har faktiskt inte ridit sedan i söndags, HELT SJUKT! Ända dagen jag kunnat rida var i tisdags men då var han verkligen förtjänt en vilodag. Anledningen att jag inte ridit som jag brukar är att Linda startar sin första lokala hopptävling på söndag med Yngve och det finns mycket de behöver slipa på så hon har liksom "fått" honom den här veckan men jag får rida igen nästa vecka!
 
Nu, efter att ha varit i skolan, sedan på stadsbiblioteket och sedan Bonnierskonsthall sitter jag hemma och väntar på mamma så vi kan gå och storhandla. Sedan hem så ska jag laga smarig vegitarisk mat till familjen och sedan fredagsmys!
 
Kommer bilder från helgen senare ikväll men här är ett smakprov! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0