Utvärdering Farsta Ryttarvänner

Parkering: Lite trångt men inte alls så farligt. Har varit på värre ställen. Trevlig personal och väldigt nära till framridning och banan!

Cafe: Innomhus med fönster till ridhuset. mycket fika och baugetter. Lite mat, helt ok! Fanns tv i cafet också, det är ett plus!

Framridning: Framridning var i deras lilla ridhus som var väldigt väldigt fint och ljust! Stora fina fönster med musik och högtalare. Även tre funktionärer som stod och ropade och checkade av hela tiden. De hade även en stor utebana där man kunde rida! Lilla ridhuset låg tre meter från banan! 

Banan:
I det stora ridhuset. Mycket bra! Fanns ute läktare och inne läktare med cafe. Läktaren var inte så nära ridbanan och dommaren satt inomhus och syntes inte. Collektingring var lite mindre än halva ridhuset mycket bra! Precis under dommaren så man slapp rida "ifrån" de andra hästarna = inga tittiga hästar. Högtalare och bra musik i ridhuset. helt enkelt en väldigt väldigt bra innomhus tävlingsbana!

Priser: Har inte stenkoll på priserna i LB:1 men där fick i alla fall vinnaren ett täcke. men i första klassen var första pris bara ett shabrak och andra pris smörjmedel. Lite lågt kanske! Men hästen fick massor med godis, morötter, äpplen, hästgodis, päron ovs, tycker jag är bra (och Yngve med hehe)
 
Funktionärer: Trevliga och fanns många av dem. Man fick hela tiden information och alla var hjälpsamma. 
 
Övrligt: Väldigt bra ställe att tävla på, dessutom var alla så trevliga. Kommer lätt att åka dit igen! Rättvis bra dommare enligt mig också. 
 
  Farsta Ryttarvänner/Ridskola får 4 av 5 Hästskor!

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vi hade världens sämsta domare, inte samma som du hade. Men hon som jag red för bedömde inte rättvist, jag hamnade på 52% men en som red fel en gång, inte red i form, och vars häst stannade typ fyra gånger fick en procent mer än mig.. Så jag bara whaaat? Så jäkla orättvis.

2012-10-22 @ 14:55:34
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0