Två dagar

Igår tömkörde jag Amoure för första gången. Det gick helt klart över förväntan, kunde till och med prova på lite i alla gångarter :)
Till en början var han väldigt spänd men han accepterade ganska snabbt att jag gick bakom och inte framför. Jättekul!
 
Idag var jag och Sara i stallet vid sju, släppte ut hästar och red sedan ut.
Vi fick sällskap av Martina (lycklig Amoure) så Sara fick sig nog ett gott skratt när hon såg våra ponnysar lattja runt medan hon red på lydiga Obsession, haha!
Både Amoure och Oscar var taggade till tusen, försökte tävla med varandra och sprang på tvären. Jag kunde dock inte göra annat än att skratta.
Vi red bort till Högvreten och det blev mycket trav och galopp, härligt! :D
Bild från för en vecka sedan :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Våra ponnysar är så töntiga, hahah, men supersöta! Dom har ju så roligt! Rida ut på lördag igen? :)

2012-10-13 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0