Saknar fantasi

Just den här veckan har det varit svårt att komma på vad jag ska skriva om. Har inte varit i stallet sedan måndags och ska inte ens dit idag. 
Denna vecka har varit full så mamma och Linda har ridit. Mamma red ut och sedan vilade han i tisdags och Linda hoppade lite igår. 
Jag kämpar på med skola och måste vara kvar i nacka till 22.00 idag vilket suger men thats life. Så inget stall för mig. 
Eftersom jag inte hållt på med Yngve har mina ideer snart tagit slut så är det något ni vill jag skriver om, lägger upp vad som helst, BOMBA med ideer!
De som kommer på en ide länkar jag i inlägget!
Fantastiska du!
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Hissa/dissa lite prylar, skriv om alla hästar du haft/hyrt/varit medryttare på, lägg upp jämförelse bilder från när du fick Yngve och nu!

2012-10-04 @ 15:48:15
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0