Morgondressyr

Just nu sitter jag i klubbis och väntar på min skjuts (:
Idag börjar jag inte förrän klockan två så jag passade på att rida nu på morgonen, dessutom kommer en kompis till mig direkt efter skolan så det passade alldeles utmärkt.

Idag flydde vi ridhuset i regnet.
Blev ett ordentligt ridpass där jag började med skänkelvikning i skritt på korta diagonaler. Normalt brukar jag inte vilja ta diskussioner redan i skritten men idag gjorde jag det och det gav resultat!
I traven var han väldigt följsam och fin, jobbade med lite ställning, skänkelvikning, övergångar och halter.
Det blev en liten diskussion när vi skulle galoppera men när jag väl galopperat lite blev det lugnt igen.
Red igenom LC2an och det kändes jättebra så jag avslutade med att trava av honom lång och låg :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

I princip så brukar jag också lägga upp mina ridpass, fast med tölt också då :)

Vad är LC2 för något? :) Ett tävlingsprogram eller något? :)

2012-10-19 @ 22:33:50
URL: http://ishastarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0