Min förmiddag

Jag var uppe tidigt imorse, ingen sovmorgon denna helg inte ;)
Jag följde med Martina som skulle tävlingsdebutera med sitt sto Zetta på Solnas lokala hopptävling. De hade en 80 cm clear round som de var med i.
När vi kom fram lastade vi ut och medan Martina gick banan promenerade jag och Zetta runt lite, och sedan red Martina fram.
Jag agerade lite fotograf, dock har mitt objektiv slutat fungera... Det har en motor i sig som automatiskt ska fokusera på det man fotar men nu var jag tvungen att själv vrida på den. Hoppas att det går att laga!
Både Martina och Zetta var jätteduktiga och slutade med 4 fel, ett tråkigt nedslag på sista hindret, Verkligen superduktiga med tanke på att det var Zettas första tävling och hon kan vara lite spänd.
 
Sedan åkte jag tillbaka till stallet och fixade allting till Amoure, ska dit igen om ett par timmar och rida dressyr för Lisa :)
Martina och Zetta idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0