Lyx VS Budget

Här hade jag lätt valt Budget. Kanske för att jag inte är hoppryttare men Hööksskydden är nästan lika snygga och man ser nästan inte skillnade på håll. Dessutom skilljer det sig väldigt mycket i pris. Men Veredus sitter säkert bättre
Väljer även budget här. Tycker inte alls den här modellen är snygg i svart så stor diss till båda. Men den frpn hööks i mörkblå är SMASKENS! Slulle vilja ha den själv om jag hoppade. Men det blir budget eftersom den också kostar 2000 kr mindre!Den till vänster är lyx och den till höger budget. Den ena går för 1500 och andra för 500. Det ända som stör mig med budget är att formen är ful men det kan vara bilden som inte ger rättvisa. Men blir budget här! Skulle aldrig (man vet aldrig med mig) lägga så mycket pengar som 1500 kr på ett schabrak.ä
Lyx. Egentligen är båda lika snygga men väljer Kingsland för att det är Kingsland och står Kingsland men också för att priset bara skiljer med 200 kr. 
Lyx. Jacson hjälmen sitter fult på huvudet och jag kan inte mer än säga att jag ÄLSKAR min John Whitaker hjälm.
 
 
Lyx utan tvekan. De där HV Polo shabraken är några av de snyggaste plus att det ser verkligen ut att vara lyx jämfört med hööks som ser ut som budget. Ett lätt val!
 
 
Tyckte ni om det här? I så fall kanske det blir fler sånna här inlägg (:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

den hjälmen som inte är JW hjälmen är dock en Charles Owen hjälp :P

2012-12-14 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0