Lite om min dag igår.

Igår jobbade jag i stallet, alltså på Högvreten. När man är en av deras tävlingsryttare så måste man jobba ca tre gånger per termin. Antingen lördagar eller söndagar.Så igår jobbade jag tillsammans med Jennifer! Började med att ge alla hästar deras mat, och medans dom åt gjorde vi höpåsar. Sedan tog vi ut alla, och mockade, sopade osv. Jag jobbar Elisabeths (en annan tävlingsryttare) jobbpass också för att tjäna pengar. Så igår fick jag min ''lön'' av henne, och det känns bra att få 1000kr i handen bara sådär! Jag tror det här är mina första egna ihoptjänade pengar , så det känns extra kul!

Sedan träffade jag min prinssessa, Lady Fleur. Har inte sätt henne på tre veckor! Hade med mig morötter till henne, så gav henne dom och bara stod och mös med henne. Min underbara ponny, ingen ska nånsin komma emellan oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0