Höstlov

Jag har faktiskt inte ridit sedan i söndags då jag dressyrtränade. Igår och idag rider min medryttare då jag har haft andra saker för mig. Igår satt jag hos frisören i två timmar och idag ska jag till vårdcentralen och sedan på en föreläsning.
 
Jag tänkte delge er mina planer inför höstlovet (välbehövligt minst sagt!).
Jag ska egentligen inte göra något speciellt, men jag ska passa på att vara extra mycket i stallet samt träffa flera kompisar.
Amoure ska klippas snarast, ska bara se till att få det gjort. Behöver nog någon som kan rycka in vid behov så vill inte göra det själv (han är dock världens snällaste!).
I helgen är det Grana cupen, på lördag dressyr och då rider jag en LC:2 och på söndag är det hoppning och då blir det 80 cm och 90 cm.
Under lovet (nästa vecka) kommer han att gå ganska hårt, hovis kommer på tisdag och sedan är det hoppträning på onsdag. Ska förhoppningsvis dressyrträna på fredagen och sedan blir det årets sista lokala tävling på lördagen. Vi startar 85 och 95 cm i Botkyrka, ska bli superroligt :D
Dock blir det inte årets sista tävling, vi har en väldigt rolig tävling att se fram emot senare i november, men det tänker jag inte avslöja ännu ;)
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0