Gårdagens ridpass

Igår red jag i ridhuset självständigt för första gången på veckor! Han bara sprang ut ur stallet med mig hängandes efter haha så han var taggad! 
Han var inte super pigg, helt lagom liksom. Jag red fram i en låg form men mycket sidvärts. Han var fin! Sedan travade jag med samma sak och sedan galopp samma sak. 
Efter ett tag satte jag mig ner, red lite skänkelvikning, öppna, volter, halter och annat. Han var jätte fin verkligen hela tiden. Vi jobbade mycket med galoppen, gjorde en hel del skänkelvikningar i galopp och volter. Vi klarade till och med tio meter! Han var duktig hela tiden och gjorde fina ökningar och var fin mellan bakben och bett. Jag var väldigt glad efterå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0