Framtid

Fick lite inperation av alla tips till Tove, tack!
 

Jag är en sådan person som vet exakt vad jag ska göra hela tiden, hela livet. Lite tråkigt men otroligt tryggt. Redan i sexårs så visste jag vad jag skulle gå ut med för betyg i nian. 
 
Efter gymnasiet ska jag läsa KTH's tekniska basår, ett år. Sedan läsa på KTH bioteknik i 5 år. De sista två åren utomlads. Trivs jag i USA kommer jag flytta dit, hitta en man, bo halvt på landet och ha en egen häst och två ponnisar till mina barn.
Trivs jag inte kommer jag flytta tillbaka till sverige. Antingen kommer jag jobba i malmö med biotektik, genetik, osv. En dröm är att kunna utveckla labbproducerat kött (riktigt kött fast gjort på celler = inte döda något djur) till något som är väldgt billigt. På det sättet mätta fler munnar i världen + minska mass produktionen av kött, rädda fler djurs liv. 
Med min utbildning hoppas jag på att kunna tjäna mycket pengar och ha ett stoooort hus på Falsterbo eller annan stans i skåne. Ha en egen häst och ponnisar till mina döttrar. Jag hoppas ju egentligen mest av allt att kunna hitta en man som brinner för hästar som jag! Då kan han sköta stallet medan jag sköter mitt jobb och samtidigt kan ha hästarna hemma!
 
Hahahha så himla kul att jag planerar så här men jag älskar det verkligen!
hehehehheheheh 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0