Dagens planering

Idag var tanken att rida ute på slingan men får nog ändra planen lite. För det första öser regnet ner och för det andra kom jag på att KM i dressyr inte går i LB:1 utan i LB:3 vilket är förberedelse för LA. En klass vi kanske är redo för men efterom jag aldrig ridit det är det nog dags att göra det. Så håller nog till i ridhuset. Fokuset blir galoppdelen och verkligen få igång hans galopp. Inget söl med bakbenen. Sen ska jag sätta lite fokus på ökningar i alla gångarter plus 10 meters volter! Är ganska taggad!
Natta ska vara i stallet med mig så hon fotar nog mig så fotar jag henne med Eclaire! :D
Behöver verkligen nya bilder! :) 

Kommentarer
Postat av: Aili

Fin bild! :)

2012-10-30 @ 12:23:48
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0