Dagen i stallet

Efter sollentuna, stan och hööks åkte jag till stallet! Badade en lerig häst och knoppade för imorgon. Jag är sååå ledsen att han skavt bort typ all sin man. Liksom övre delen av manen är borta så det blir så fjunstrån som står upp överallt. Jättefult. Imorgon lär det vara ännu värre. Satta på honom tränset och skrittade ner till slingan där vi fotade min fina! 
Sedan satte jag upp Natta men Yngve cpade sig och sprang runt och blev rädd för massor så vi ledde tillbaka honom. Sedan satte jag upp Sara haha och lät henne rida honom lite. Såg jätte fint ut. Roligt att se någon annan! Men hon red bara kanske 5-6 minuter innan jag ställde in honom. Får hoppas han ser okej ut imorgon då vi ger oss ut på äventyr!
Dessa bilder är från Toves kamera, tog fler på Saras som jag lägger upp senare! :)
 
bebi <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0