ÖVERLYCKLIG!!!

Ni vet ju att jag hopptränade Fleur i onsdags, och minns ni också hur glad jag var? Tror att jag kom på att jag saknar faktiskt hoppningen mer än vad jag trodde. Jag var ju trotsallt hoppryttare förut. Så jag tog upp för mamma hur roligt det skulle vara att hoppträna Fleur kontinuerligt. Så vi smsade Kjelle och tog upp det, och nu varannan vecka ska jag hoppträna Fleur i en hoppgrupp på Högvreten! Förstår ni hur kul det ska bli?! Jag börjar redan ikväll. Och är sjuuukt taggad på att hoppa, jag har saknat det! 

Ska be mamma filma, så får ni se film på oss när vi hoppar också. Ni har ju sett tillräckligt med dressyrfilmer, eller vad säger ni? ;) haha.



Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad roligt Natta :D måste följa med någon gång!

Svar: Ja självklart :)
Tove Nodemar

2012-11-02 @ 13:27:51
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0