Fullt upp

Ja förlåt för att uppdateringen är kass, men uppdateringen krashar verkligen här då jag inte bloggar fullt ut!
 
De har två dagarna har jag inte ens hunnit vara hemma, och har hur många uppsatser och prov som ska göras under skoltiden. Fast det är inten en ursäkt egentligen, men har helt enkelt inte hunnit fixa tidsinlägg. 
 
Idag var det skola från nio och var hemma sex, då var det bara att trycka i sig mat, in med hundarna i bilen och till stallet där jag fick gå ut med dem. Yngve fick vila idag men han fick en rejäl massage faktiskt på de pungter där han arbetar som mest med muskerna. Han tyckte det var skönt!
 
Hundarna fick busa massor också innan jag åkte hem och gick ut med dem igen. Först nu är jag hemma och kan skriva!
 
Men så har dagen varit! Nu blir det lite roliga inlägg framöver kan jag i alla fall lova!
Känns lite som om uppdateringen hänger på mig haha...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0