Fredag/lördag

I fredags var jag väldigt trött efter skolan. Det var mörkt ute så det blev ridhuset. Men hade inte lust att rida dressyr så mamma ställde fram en sockerbit! Det var väldigt bra för Yngve var ganska otaggad på dressyr märkte man så när han fick skutta runt blev han glad och pigg! Känner fortfarande bara att jag inte är helt säker på det här med avstånd och jag känner att min sits är lite dålig över hinderna men så småning om blir det väl bättre och bättre!
 
Lördag så skulle mamma eller jag rida ut men det fick bli mamma för jag var så trött. De gick runt i skogen lite och nere på slingan och Yngve var glad! De skrittade bara. 
Jag skötte allt i stallet istället. Skulle ha smörjt allt men det blev att gå in i stövlarna i stället och prata med Linda, som inte bor i stockholm längre men kommer ibland på helgerna! Så kul att träffas, när vi i vanliga fall träffades nästan hela tiden i stallet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0