Bra dag

Trots att mitt asbra höstlov är slut så är jag så sjukt glad och taggad!
Dagen började då jag steg upp klockan 8, då var jag klarvaken eftersom jag gått upp 6 och 5 tidigare dagar. I skolan spenderade jag en halvtimme att spela lite piano innan jag lunchade med bästa Jonte och introducerade honom för hästbloggvärlden haha. (bilden)
Nu är klockan två och jag är redan hemma! Våran statistik har verkligen varit grym och stiger hela tiden, dessutom får man höra att folk sätt randoms läsa bloggen och träffat okända som läser den och det gör mig så himla GLAD. 
Vill bara säga TUMMEN UPP till alla våra läsare som går fram och hälsar, gör det för det gör oss URLYCKLIGA!
Nu är jag så himla bloggtaggad så det finns inte. Är duktig nu också och gör listor hela tiden då jag får idéer, sitter på word och skriver inlägg på tågen osv, det blir grymt! Har en massor med inlägg och ska göra en massor med inlägg med så uppdateringen ska bli GRYMmare!
Ska bara ut med voffsen sen fortsätter jag jobba på här på bloggen, har tänkt att maila runt en hel del också, planer!

KRAM till alla våra underbara läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0