Amoure 6 november

Det blev för en gångs skull precis som jag tänkt mig: uppvärmning ute och sedan lite arbete i ridhuset :)
Jag började med att rida på slingan där jag jobbade med att få honom avslappnad, lång och låg i alla gångarter. Det gick ganska fort att få en bra känsla dock kändes han lite "på" i handen, så jag red i alla fall lite övergångar. Sedan skrittade jag bort till ridhuset :)
I ridhuset red jag lite skänkelvikning samt fortsatte lite på den korta galoppen, det blir väldigt jobbigt för honom så han känns nästan lite slö/tung i galoppen men det är en ändå en enorm skillnad. Jättekul!
Ser fram emot att se vad vi kan prestera i vår :)

Kommentarer
Postat av: SiriL

Hej! Jäätefin blogg och vad kul att du kommenterade! Superfin blogg och skulle du villa kommentera en fråga till min frågestund? Skitfin blogg värkligen, hoppas att du har lust! ;) Kramar SiriLindblomz, länken till frågestunden här, sirilindblomz.blogg.se/2012/november/fragestund.html !

2012-11-06 @ 22:28:35
URL: http://sirilindblomz.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0