18 år om någon vecka

Om bara någon vecka fyller jag 18 år! då blir jag vuxen och allt det där. Det jag tänkt ganska mycket på är att då får jag ju faktiskt aldrig mer tävla ponny.
 
Nu har ju jag i och för sig aldrig tävlat ponny, vilket är kanske lite tragiskt. Har alltid varit, sedan jag var liten en dröm att tävla ponny upp i höga klasser men som sagt, för att komma dit måste man ha väldigt satsiga och angagerade föräldrar. 
 
Ingenting att deppa över egenlitgen, men ändå, aldrig ponny? Aja, jag överlever nog ;) Jag har ju ändå en häst!
 
Det där med att önska sig saker har varit ganska svårt men har typ några saker. 
 
En transport (kommer jag aldrig någonsin att få)
Tagelarmband
Flerdagars dressyrkurs på Störmsholm
Utlandsresa
 
Önskar mig faktiskt inte några hästprylar eftersom jag typ shoppat hur mycket som helst det senaste året. Lite komsikt att jag som älskar hästprylar inte har någon hästpryl på listen men det känns lite just nu som om jag har allt haha.
Lite av det jag fick förra året ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför får du inte tävla

2012-11-21 @ 17:19:58
URL: http://tintinryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0