Lillesyrran och Yngve på uteritt

Idag så gick jag till halv sex så Linda fick ta premiären av att rida Yngve haha. Så klart red hon ut med fyra andra (vilket resulterar i en galen häst) Men det är bara bra! Han behövde få komma ut. De hade tydligen haft kul och galopperat fortfortfort. Yngve hade lagt veckans vila energi på en gång haha. Men inga problem i munnen vilket var bra (:
Imorgon rider jag så får se vad jag hittar på (: är såååå sugen på att rida min bebis.
Lite bilder på som jag tog på Linda och Yngve några dagar efter jag fått honom (:
image description

Kommentarer
Postat av: Sara

gud vilka fina bilder :D<3

2012-05-02 @ 22:52:29
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0