Lååång stalldag

Sov hos Tove med Sara igår kväll, och jag är faktiskt stolt över att jag gick upp så pass fort som jag gjorde idag haha! Klockan var liksom 05:45! Gaaalet. Följde med Tove till Mälarhöjden för hon skulle hopptävla, hon lär ju blogga om det lite senare. Säger bara en sak, super fina och duktiga var ni tove men cp dommare! Usch. Blir irriterad bara av att tänka på det. Nu ska jag vara med Sara och lär spendera kvällen med henne. MELODIFESTIVALEN IKVÄLL,wiho!

Bilder från idag. Första bilden har jag Buddha på mitt huvud, och på andra bilden nosar Amoure på Buddha. Buddha följde med hem till Tove igår kväll och följde även med på tävlingen idag som maskot, HAHAHA. Han följer även med nästa tävling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0