Hackamore

Idag red jag faktiskt Amourehackamore, när jag och Amanda red ut (:
Kändes som att det var ett ypperliggt tillfälle att prova när vi skulle rida i skogen. Han lyssnade bättre än jag förväntat mig och det enda som var lite svårt var att han blev ganska låg och öppen i formen, men det är bra eftersom han för det mesta är hög och bakom, haha!
Hoppade ett vattenfyllt dike, perfekt träning för honom inför terrängen, och han tvekade inte överhuvudtaget (: Skuttade även runt en liten bana på ängen, vilket han tyckte var kalas!
Inte riktigt lika kontrollerat som det brukar vara när jag red på hackamore men det kändes bra ändå (:
Nöjd Amoure i sitt hack (:

Kommentarer
Postat av: Sara

Har skickat 18 tävlingsbilder nu på dig och Amoure! :D kommmer att skicka fler sen!

2012-05-30 @ 19:19:38
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Så lite :D ja det gör jag :D

2012-05-30 @ 20:21:57
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0