SLUT

Nu har vi haft sista musikalen och mina fötter håller på att brinna upp typ. Nu hoppas jag att livet går tillbaka och jag kan komma tillbaka till vardagen! Imorgon blir det att plugga till 4 prov som jag har nästa vecka. Efter det ska jag iväg till efterlängtade Yngve och rida lektion för Lisa. 
Idag red Linda ute igen och i  förrgår red linda ut ca en timma så han har fått haft det riktigt härligt! Nästa vecka har jag inte heller musiklektioner vilket betyder att jag är ledig på fredag och slutar tidigare flera dagar! Dessutom blir det sommartid nu så det är typ ljust till åtta! Kommer kunna rida ute hela tiden.
Nu blir det mer uppdatering!
 
Lite gamla bilder från ett ridpass. ÄLSKAR den där outfiten. Så fort jag kan rida i tshirt åker den fram!
image description

Kommentarer
Postat av: Tussie

Ja den var jättefin :)

2012-03-25 @ 09:53:16
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Linn

Har du vita ridbyxor?

2012-03-25 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0