Fredag och sista bloggdagen!

Nu är Tove hemma så jag försvinner från bloggen igen, men här kommer en sista uppdatering iallafall :)
Jag började dagen med utsläpp i stallet (igen). Hade alla 31 hästarna idag, men det gick snabbt ändå för min snälla mamma var med också.
Oscar och Obsession har ridits ut idag. Det är roligt när Oscar får vara skolexemplet för en gångs skull, haha. Han var supersnäll idag, skrittade och travade runt lite och klättrade i skogen. Det var såå mysigt, Oscar var lugn, glad och söt! <3
Obsession tyckte inte det var lika kul, haha. Hon snurrade runt och ville inte gå fram i skogen (?). Det var konstigt! Men jaja, efter en liten stund så slutade hon och så gick hon bara fram som vanligt. Haha, alltid ska det vara någon.
Efter ridningen så följde jag med Nybergs (Annika, Linda och Lollo) när de skulle hoppträna på sollentuna ridklubb. De hoppade Portos och Goldie, gick jättebra för båda två :) Superkul!
När vi var där så passade jag på att klappa lite på fina Hobbe. Söta, fina, svarta hästen!
Efter det vart det lunch med Nybergarna (tack!) och så hem.
(Hobbe <3)
Haha, min sista dagsrapport! Ha det så bra och hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

söta bilder :)

2012-03-02 @ 18:13:32
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0