Dagen

Kom hem halv åtta. Åkte sedan och handlade sjukt mycket mellanmål att ha under veckan då jag går långa dagar. Idag fick Yngve vila och mamma var där och masserade och gosade massor. Imorgon skulle jag rida men det beror på hur länge jag behöver stanna i skolan och hur trött jag är. Annars ska min lillasyster rida. Ska försöka hitta lite ork att ta mig till stallet även fast jag kanske kommer hem halv 12 utan middag i magen.
Ska bli supervarmt i veckan men jag sitter fast i skolan så det suger. Nu längtar jag bara efter ett påsklov!
Ska försöka ladda upp resten av tävlingsbilderna imorgon! Men håll ut med dålig uppdatering, blir bättre så fort den här galna veckan tar slut!
Allt det här införskaffade jag mig idag haha. Det jag ska försöka leva på ett tag typ.
image description

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha det var inte lite mellanmål! :P

Vad går du på för gymnasium och inriktning? :)

2012-03-20 @ 00:09:30
URL: http://mikzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0