Svar på kommentar

Anna om Färdigshoppad!:
Hej, undrar om du martina har någon egen blogg? tyckar att det har varit super kul att läsa det du skriver, ditt tänk omkring hästar m.m :)
Svaret är nej, jag har ingen egen blogg, jag kanske borde skaffa det? Jag har funderat på det förut, men vet inte om jag skulle lyckas hålla igång den så länge, haha. Jag tycker det är roligt att skriva och uppdatera, men moroten är statistik och kommentarer och jag tror inte jag skulle ha så myckt av varken eller. Så jag skulle säkert uppdatera superflitigt i typ tre veckor och sen känna att jag skulle kunna skriva det i en bok lika gärna, haha. Men det skulle vara kul de tre veckorna ;D
Kort sagt då, nej, men jag funderar lite på det!
.
/Martina

Kommentarer
Postat av: tussie

Skaffa blogg! :D

2012-06-05 @ 16:34:03
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SKAFFA BLOGG!!!! :D<3

2012-06-05 @ 21:18:39
URL: http://jenniferuddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0