Runhoppet och shopping

Åh gud vilken lång dag. Jag har ju då varit på Runsten mellan klockan 8 på morgonen till 5 på eftermiddagen. Var uppe klocka fem, gick och la mig 2. Dessutom är jag jättesjuk med feber osv.
Jag ringde i alla fall Myone på väg hem från Runsten och frågade om de hade någon COB kvar och de hade de! Så jag gick och tittade på den och insåg att den var verkligen så himla mycket finare än den på hööks! Super kvalite, mjukt läder och stor nosgrimma.
Den på Hööks är också fin men det syns att kavliten inte är super dessutom ser den lite plastig ut trots att jag gillar lack! Fast det är nog plast på den från Hööks.
Den från Myone var ju på rea och var super så den följde med hem! Ska prova den imorgon och lägger upp bilder. Ska dock byta pannband, något med lite mer bling ;;)
Kommer massor med bilder från hoppningen imorgon, orkar inte just nu!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0