Programlektion

Idag red jag dressyr för Lisa i ridhuset (:
Red fram själv först, som vanligt, och då red jag lite övergångar, serpentinbågar och sådär. Ganska vanlig uppvärmning.
När Lisa kom fortsatte jag med lite övergångar och halter. Han kändes lite seg i övergångarna till skritt, avsaktningarna var bra men själva skritten blev lite hackig. Blev bättre och bättre!
Gjorde lite galoppfattningar, gick helt okej!
Sedan red jag programmet. Det kändes ganska bra, hela travprogrammet kändes bra, han var lite seg i skritten och galoppen blev lite konstig, men generellt ett godkänt program. Lisa sa att om hon dömde skulle jag få sjuor rätt igenom på travprogrammet, om jag rider bra, och sexor på galoppen, då han inte riktigt vill ställa sig i vänster och flyter ut i höger.
Ikväll kommer ett inlägg där jag skriver allt jag ska tänka på imorgon, mest för min egen del men det kan vara kul för er att läsa också (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fin design ni har :)

2012-06-01 @ 18:52:08
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0