Lisa träning i fredags

I fredags var det ju Lisa träning. Vi började med att träna serpentiner och mest se hur han gick. Efter det red vi lite 10 meters åttor för att stretcha honom i höger varv, tyckte det gick väldigt bra!
Efter det skulle vi fokusera på att jag inte skulle flytta bak min innerskänkel i vänster varv och försöka få loss hans vänsterbog. Vi gjorde så att jag höll min innerskänkel normalt och drog ut min yttertygel lite så han fyttade ut bogen. Det gick jättebra!
Vi gjorde även lite galoppfattningar i båda varven och skulle göra samma sak. I höger varv gick han verkligen mycket bättre än han gjort de senaste veckorna.
Lisa sa i slutet att vi skulle sätta upp att om ett år debutera LA. Jag hade inte ens tänkt så långt men åh, spännande, hoppas vi kommer dit!
Jag ska starta LB:2 i höst och går det ok ska jag även starta LB:3 (:
Snyggve från Gladö ;)
image description

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ni är! :D



Tro det eller ej .. ! Bloggen är igång igen!

2012-06-10 @ 20:06:30
URL: http://mirakelponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0