Knasiga ponny

Ibland är min ponny lite dum...
Som den här gången, på Mälarhöjden, som ni säkert vet var han lite trotsig under den här tävlingen och därmed lite extra tittig, så han tittade på de här brunnarna när jag red an mot hindret. Jag lade på skänkeln lite när han stod emot (i någon lugn form av trav), bara för att han skulle gå fram och titta på hindret. Men Amoure ansåg att det gick lika bra att hoppa helt stillastående, men eftersom han var så nära hindret drog han då med sig översta bommen mer frambenen.
Jag älskar verkligen att han är en sådan fighter men ibland så går det lite till en överdrift, jag vill verkligen inte att han ska skada sig!
Knasiga ponny, han måste bli lite mer hinderklok ;)
 

Kommentarer
Postat av: Agnes---dressyrteam

haha, vilken bild ! :O Söt ponny iaf ;)

2012-06-28 @ 13:53:31
URL: http://dressyrteam.devote.se
Postat av: Tussie

Haha ;p

2012-06-30 @ 13:23:06
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0