Frånvaro

Jag måste ursäkta min frånvaro idag. Jag tog med mig datorn till jobbet och allting för att kunna blogga lite under dagen och så fungerar inte mitt mobila nät förrän nu! Suck :(
Men men, här är jag igen!
Söt bild på Oscar som någon har fotat! Vet inte vem, men inte var det jag iallafall!
.
Imorse så var det dags att ha utsläpp igen, var i stallet 7 för att fodra, byta täcken och släppa ut halva stallet, passade på att mocka och ordna då! Oscar ska ridas ut idag (Pernilla tar honom) och Zetta skulle jag vilja longera egentligen, men vi får se hur tiden räcker till då det är mycket annat jag ska göra idag. Hon dör inte av lite vilodagar här och där i och med att hon är så omusklad och så pass lite riden ändå, fast samtidigt vill jag ju hålla igång så att hon faktiskt får dom där musklerna, haha. Om inte annat så ska hon ridas ut imorgon, så då kommer jag iallafall rida henne.
Men vi får se vad som händer med henne ikväll!
.
I vilket fall så blir det lite hästigt då jag har lite hästshopping att utföra! Bästa shoppingen ;D Slänger in lite bilder på inköpen senare!
.
Haha, jag glömmer skriva under när det är jag som skriver, men det kanske märks ändå på att jag inte har en fin liten bild i slutet på mina inlägg!
/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0