Dagens

Idag är det midsommar (WOHO!), så det blev en snabb tur till stallet! 
 
Jag började med att rida Brian på banan, och åh, han var så fin! Det blev inget långt pass idag i och med midsommarfiranden och sådant, men men! 
Vi jobbade mycket med långa skänkelvikningar och öppnor idag, jag fick en sån bra känsla, särskilt i öppnan! Han bara flöt på framåt och klev på ordentligt :D 
Det blev även mycket jobb på tempoväxlingar i trav och galopp, samt övergångar. Travökningarna var klart bäst, lite jobbigt att försöka sitta ner i, men dom blev så bra!
Brian var på så bra humör idag kändes det som, han var sammarbetsvillig och väldigt med på noterna helt enkelt. Är jättetaggad på att rida honom imorgon också, och ska försöka ta med min kamera så att någon kan fota lite när jag rider honom! 
 
Oscar och Zetta fick faktiskt vila idag, jag kände att det var lite ont om tid och dom dör inte av att chilla en dag. Jag var uppe och kollade till Zetta och Marilyn som jag passar först, sedan tog jag en kort promenad med Oscar. Hans knölar kändes faktiskt bättre idag!
 
Två bilder på Oscar från idag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0