Dagen i mobilbilder

Jag har inte ridit idag utan jag och Björn var i stallet och pysslade om hästarna. Björn har bestämt sig för att Zetta är hans häst nu. Och taskig som hon är så håller hon med och tog direkt öronen bakåt när jag försökte störa henne och Björns ryktstund, haha.
Vi passade på att ta några dumma mobilbilder haha.
Så här ser jag och Björn ut när vi härmar Oscar, haha.
Haha, det var lite roligt; Jag sa åt Björn att han kunde borsta lite hårdare än vad han gjorde så att det skulle kännas något överhuvudtaget på hästen, varav han mosar in ryktborsten i pannan på stackars Z, haha. Hon ser lite missnöjd ut ;)
Ser ni förresten hur min häst på ca 1.67 ser ut som en liten ponny bredvid Björn? Han är ju ändå 2,02 m, haha.
.
.
Det var dagens hästaktivering, bara klappar och borstning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0