bjuder på fina bilder

Bjuder på två riktigt snygga bilder på mig från igår.
Vi var ju uppe fyra så på väg men somnande jag efter att ha tagit av mig allt jag tatt på mig. ALLT var genomblött. 
tänkte berätta lite om protokollet. Dommaren skrev fint! blandannat "väl genomförd ritt" och "Fin häst som rör sig väl" Hon tyckte han skulle jobbas i en merlösgjord form men det gör jag ju alltid då vädret tillåter haha. Så det hade säkert blivit perfekt om det inte hade varit för vädret. Fick sjuor på mina serpentiner, vägarna efter uppridning och galoppfattningar. Seda bev et ju fyror och femmor i galoppen liksom och även tre femmor i allmänt intryck men det är ju verkligen inte konstigt då jag red som en galning hela programmet med lite lösa tyglar typ. 

Det jag tycker är bra med mig ändå är att jag alltid sätter mina mål efter varje tävling och varje tävlingsplats. Då jag kommer och det är så här då är målet typ att få honom att trava. Gör han det blir jag JÄTTE glad haha. 

Medan typ som på 4Ben. Där visste jag att här kan vi ta placering och därför blir jag mer besviken då vi gör missar där även om jag nästan ligger 10 % högre!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0